Olen Ulla Suonio, olen kuvataiteilija/kuvataideopettaja/ luokanopettaja ja olen viimeisimpänä opiskellut positiivisen pedagogiikan ja hyvinvointiopetuksen opintoja 12,5 op Turun kesäyliopistossa.
Tämä kurssi syntyi, koska olen itse aiemmin kärsinyt luovuuden lukoista ja päässyt niistä tekemällä päivittäisiä yksinkertaisia harjoituksia ilman suorituspaineita.
Päätin yhdistää luovuusharjoituksiin mielikuvaharjoituksia positiivisen pedagogiikan opinnoista saamista opeista, omista kokemuksistani ja oivalluksistani.
Uskon, että jokainen voi kehittää omaa luovuuttaan ja nauttia siitä, vaikka ei kokisikaan itseään taiteellliseksi. Uskon myös, että onnellisuustaitoja ja keskittymistä voi hyvin opetella luoviin harjoituksiin liitettynä.